søndag 29. juli 2012

Bra bett på Ormsavatnet

Igår ble det nok en dag på Ormsavatnet med otervinne og stang. Denne gangen reiste jeg alene, så måtte fint klare meg med båte oter, stang, motor og kamera, så her ble det bevist at jeg kan håndtere bra med multitasking :D 
Det var helt stille på vannet da jeg kom fram, og jeg håpet på at det skulle bli en veldig bra dag, og det ble det så absolutt. Fisken beit og beit, og det tok ingen ende. Etter 5 timer på vannet så ble det 20 fine fjellørreter, så nå har frysern snart blitt full av mat! I kveld blir det nok en tur til Ormsavatnet for å sjekke forholdene. Følg med!

Helt stille på Ormsavatnet da jeg kom frem.

Oterbrisen kom seilende etterhvert.


Mørkt i horisonten men aldri noe regn å få.


Otervinna var veldig effektiv idag.


Var mye smått å få idag men det ble uansett ganske mange.


Her er det en liten tass som beit på otervinna.


Tipp topp, tommel opp for bra med fangst.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar